Система управління якістю метеорологічного обслуговування авіації

З метою зростання рівня задоволеності користувачів продукцією та послугами в Українському гідрометеорологічному центрі впроваджена система управління якістю метеорологічного обслуговування цивільної авіації (СУЯ МОА), яка є частиною його загального менеджменту.

Визначено 5 основних процесів:

  1. Лідерство та зобов’язання (відповідальність адміністрації, формування політики у сфері якості, планування, управління ризиками, розподіл функцій і повноважень у сфері якості).
  2. Керування ресурсами (людські ресурси, інфраструктура, робоче середовище, компетентність).
  3. Виробництво продукції та надання послуг (інформаційна/текстова продукція, інформаційні послуги та послуги метрологічного підтвердження).
  4. Оцінювання дієвості (моніторинг, аналізування, оцінювання задоволеності користувача, внутрішній аудит, аналізування СУЯ МОА).
  5. Поліпшування (коригування, запобігання виникненню чи зменшення небажаних впливів).

Схема СУЯ МОА

Система управління якістю

Версія для друку Опубліковано: 04 Серпня 2022