Система управління якістю метеорологічного обслуговування авіації
З метою зростання рівня задоволеності користувачів продукцією та послугами в Українському гідрометеорологічному центрі впроваджена система управління якістю метеорологічного обслуговування цивільної авіації (СУЯ МОА), яка є частиною його загального менеджменту.
Визначено 5 основних процесів:
- Лідерство та зобов’язання (відповідальність адміністрації, формування політики у сфері якості, планування, управління ризиками, розподіл функцій і повноважень у сфері якості).
- Керування ресурсами (людські ресурси, інфраструктура, робоче середовище, компетентність).
- Виробництво продукції та надання послуг (інформаційна/текстова продукція, інформаційні послуги та послуги метрологічного підтвердження).
- Оцінювання дієвості (моніторинг, аналізування, оцінювання задоволеності користувача, внутрішній аудит, аналізування СУЯ МОА).
- Поліпшування (коригування, запобігання виникненню чи зменшення небажаних впливів).
Схема СУЯ МОА